Sabtu, Jun 11, 2011

Hadiah Buat Mereka.....




Inilah detik-detik yg dah lama di nantikan selama ini apabila dah berjaya bergelar graduan Ijazah Sarjana Muda Bahasa Dan Kesusasteraan Arab Universiti Mu'tah Jordan...pada 15 Mei yg lalu satu majlis konvokesyen bagi pelajar antarabangsa Universiti Mu'tah di adakan bagi meraikan bakal-bakal graduan yg akan tamat belajar tak lama lagi..dalam jangkaan lebih kurang dalam 30 mahasiswa Universiti Mu'tah dari kalangan pelajar Malaysia yg bakal tamat belajar tak lama lagi.

Bagi diri penulis,inilah satu hadiah yg amat bernilai tak terhingga buat mereka khususnya pada emak dan ayah di Malaysia yg tak pernah putus-putus mendoakan anaknya di bumi Jordan sini..selepas keluar keputusan final exam yg lalu,secara rasminya dah pun bergelar khirrijin ( graduan ) dan tamat belajar akhirnya..segala penat lelah,azab perit dan siksa semuanya sudah terbalas dengan satu kejayaan yg berbaloi...Insya Allah 20 Jun yg akan datang tak lama lagi satu Majlis Adat Istiadat Konvokesyen Universiti Mu'tah 2011 yg besar akan di adakan di universiti khas bagi graduan-graduan yg sudah tamat belajar.

Segala jasa kalian semua tak akan dilupakan kpd semua pensyarah Universiti Sultan Zainal Abidin ( UniSza ) dan juga pensyarah-pensyarah Universiti Kebangsaan Malaysia ( UKM )..tak lupa juga pada semua doktor-doktor di kuliah adab Jamiah Mu'tah : Profesor Dr. Khalil Rafu', Profesor Dr.Ali Muhasanah,Profesor Dr.Mohamad Syawabkah,Profesor Dr.Syafiq Raqab, Profesor Dr.Zaid Muqabalah,Profesor Dr. Ibrahim Ba'ul,Prof. Madya Dr. Faiz Muhasanah,Prof. Madya Dr. Adil Baqain,Prof. Madya Dr. Tariq Majali,Prof. Madya Dr. Siafuddin Al-Fuqara,Prof. Madya Dr. Hassan Rababa'ah,Prof. Madya Dr. Yusof Al-Qammaz,Prof. Madya Dr. Rim,Dr. Syahir Al-Kafawen dan Dr. Rabi'ah Majali...segala ilmu dan kepakaran yg kalian curahkan selama ini tak akan di sia-siakan dan akan terus kekal dalam diri.





Insya Allah 18 Julai 2011 bakal pulang ke Malaysia dan meneruskan perjuangan di peringkat seterusnya...

2 ulasan:

Assalamualaikum..tahniah..dan selamat kembali berbakti di tanah tumpah air mu kelak.

Do this hack to drop 2lb of fat in 8 hours

Over 160 thousand women and men are trying a easy and secret "water hack" to burn 1-2 lbs every night as they sleep.

It's scientific and works on everybody.

Here's how you can do it yourself:

1) Go grab a drinking glass and fill it up half glass

2) And then learn this weight loss HACK

you'll become 1-2 lbs lighter as soon as tomorrow!

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More